Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
Обговорення в парах ключового та тематичних питань, як завжди, дозволило внести значні корективи до проекти. Пояснення свого проекту співрозмовнику, насамперед корисне для себе.
"Відкриттям" для мене стало ознайомлення з формуючим оцінюванням. На сьогодні переконаний, це найкращий і найоб'єктивніший спосіб оцінювання діяльності учнів в проекті.
При створенні інструментарію для "визначення навчальних потреб" одразу виникає бажання змінити і сам проект так, щоб він став цікавим, логічно побудованим. Фактично, ці завдання конкретизують як діяльність учнів, так і сам зміст проекту, що безперечно є дуже необхідним.
Обговорення в парах ключового та тематичних питань, як завжди, дозволило внести значні корективи до проекти. Пояснення свого проекту співрозмовнику, насамперед корисне для себе.
"Відкриттям" для мене стало ознайомлення з формуючим оцінюванням. На сьогодні переконаний, це найкращий і найоб'єктивніший спосіб оцінювання діяльності учнів в проекті.
При створенні інструментарію для "визначення навчальних потреб" одразу виникає бажання змінити і сам проект так, щоб він став цікавим, логічно побудованим. Фактично, ці завдання конкретизують як діяльність учнів, так і сам зміст проекту, що безперечно є дуже необхідним.
Комментариев нет:
Отправить комментарий